Musli och yoghurt 2.0

Elin skriver:

Kolla här! Värsta flashiga efterräten. Supergod och nästan lite nyttig också, det kan ju aldrig vara fel...
I botten använde jag min grekiska honung som jag köpte på Skiathos för snart två år sedan. Jag drog med mig nästan ett kilo houng hem, men nu är det bara lite, lite kvar. Så om ni ska till Skiathos snart kan ni väl köpa med en burk av den gudomliga houngen till mig? =)







Honung
Grekisk yoghurt
Blåbär
Musli, se här

Börja med honung i botten av ett glas, och snåla inte, houng är gott! Varva sedan yoghurt med bär och toppa med musli. Ringla över lite extra houng...  Superenkelt!





Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh nästan som på starbucks i London! Men ännu godare med blåbär ju :)

2012-04-06 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0