Afternoon tea in the garden

Elin skriver:

Igår bjöd jag hit mina fina vänner på afternoon tea. Vi var ju tvunga att återuppliva lite London-minnen... De kom dock för tidigt så medans jag hade cupcake-kaos i köket tog de en roddtur på ån som rinner igenom vår trädgård, på Jennifers blogg kan ni se bilder.

Vi gjorde scones, två liter thé också bjöd jag på cupcaces ( recepten kommer senare ). Detta avnjöts under lönnen i 25 graders värme och det kan ha varit den mysigaste sommardagen hittils!



Scones, recept hittar ni här



 

Mina första cupcaces någonsin!

 


Fina Sara och Matilda som jag var i London med i våras


 

Jennifer hittade visst min kamera med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0