Lite mer London

Elin skriver:

Tro för allt i världen inte att Afternoon tea var det enda ni skulle få se från London. Nej nej, här kommer lite mer bilder:

Efter två museum var vi väldigt hungriga och sprang in på en mysig pub. Jag hade i förväg bestämt att jag skulle prova något typiskt brittisk och så blev det. Detta är en Steak n Ale-pie med Mashed potatoes n Gravy. Även om jag var lite skeptisk till öl i paj så var det riktigt gott!

 

 


Starbucks räddade våra liv första kvällen när vi utsvultna hittade ett några hundra meter från hotellet. Här är en varm choklad.

 

 


 

 

 

Det tredje Starbucksbesöket på 4 dagar. I ett litet mysigt hus i Camden låg det ett Starbucks och jag beställde en Mocca-cappuccino, och det kan nog vara något av det godaste jag druckit i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0