Fikonmarmelad

Elin skriver:

Efter ett allt för långt uppehåll är jag nu äntligen tillbaka! Slutat laga mat har jag dock inte gjort för just nu står en tomatsoppa och puttrar på spisen. Fast ni får vänta med recept tills imorgon, istället kommer här ett tips:

 


När jag för några veckor sedan var hemma hos en vän bjöd hennes mamma på denna marmeladen. Och gosh, jag har aldrig ätit så god maremald i hela mitt liv tror jag. Så i helgen sprang jag på den på Hemköp. Tillsats-motståndare som jag är blev jag överlycklig, då denna inte innehåller alls mycket lustigheter. Att den dessutom kostade 25 kr gjorde att jag slog till direkt!


Så köp den, Ät den, Njut!


Kommentarer
Postat av: Diana

den är sååå himla god. prova den med päron oxå, underbar!

jättebra blogg med!

2011-03-24 @ 19:07:17
Postat av: kriss

köpte den förut!!! kan inte sluta äte har tryckt ner fyra mackor direkt efter middan nuuu vill ha meeeer!!!!!

2011-03-24 @ 20:39:49
URL: http://bikkjen.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet, den är sjukt underbar!

2011-03-25 @ 13:17:10
URL: http://mumseriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0