Primörtallrik

Louise skriver:

I går tog vi en långpromenad i det vackra vädret och på kvällen skulle vi på restaurang, men vi var ändå lite småhungriga, så jag tillagade lite snabbt och lätt en primörtallrik...



Jag kokade sparris, kålrabbi och rödbetor i lättsaltat vatten.
Sedan lade jag upp spenatblad på tallriken, placerade de förvällda grönsakerna på detta
och smulade över getost.
Efter det strödde jag över rostade och saltade pinjenötter.
Ringlade sedan över lite balsamico och några skvättar olivolja.
Mums!

Med denna rätt är jag även med och tävlar HÄR på "Kalasgotts" sida...

Kommentarer
Postat av: May

Oj, jag tyckte det såg ut som sparris med vaniljglass och chokladsås! haha Det lät mycket godare när jag läste vad det egentligen var. :)

2011-05-01 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0