Fylld squash

Elin skriver:

Kanske inte det mest lyckade receptet jag provat, men snyggt!




ca 1 port:

1 squash
1 vitlöksklyfta
1/2 ask keso
salt, peppar
2 krm timjan
2 msk rivet vitt bröd, alt ströbröd

Sätt ugnen på 250 grader. Halvera squashen på längden och gröp ur halvorna. Lägg squashen i en smord form. Stek dem mitt i ugnen ca 5 minuter.
Finhacka squashköttet och en skalad vitlöksklyfta. Fräs det några minuter i lite olja. Lägg över det i en skål och rör ner keso. Smaka av med salt, peppar och timjan.
Fyll squashhalvorna med röran. Strö över rivet bröd( jag tog ströbröd). Stek mitt i ugnen ca 15-20 minuter

Kommentarer
Postat av: Hitta Recept

Hej,



Jag jobbar för sajten Hittarecept.se och försökte kontakta dig men kan inte hitta någon kontaktinfo. Vi såg att du har goda recept i din blogg och vi rekommenderar att du tittar runt på sajten och kikar på "Matbloggstoppen".



Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!



Här kan du se hur många som är med i Matbloggstoppen på Hittarecept.se - http://www.hittarecept.se/matbloggstoppen



Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Matbloggstoppen!



Med vänliga hälsningar,



Ann-Sofi

Etsiresepti.fi, Hittarecept.se,

Findeopskrifter.dk, Alleoppskrifter.no


Svar: Hej!!
Vad trevligt att du gillar bloggen =) Jag har helt missat att läsa kommentarer på senaste tiden men min mail är [email protected]. JAg ska titta på matbloggstoppen!

/Elin
Elin Karlsson

2012-06-13 @ 12:27:00
URL: http://www.hittarecept.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0